2012. április 10., kedd

Élet és halál 17. rész

17.fejezet

Beckettet miután haza engedték utána 1-2 hétig nem mehetett dolgozni. Ha akart volna akkor se tudott volna mert néha-néha elkapta a szédülés néha elvesztette az erejét és sokat hányt. Beckett nem bírta tovább így elment orvoshoz a férjével. Kivárták a sorukat, végre Kate következett. Castle megszokásból követte de az orvos megkérte, hogy maradjon kint:
-Jó napot Kate! Én dr. Anyton Sweat vagyok.
-Jó napot!
-Mondja hölgyem mi a baja?
-1-2 hete elkezdtem néha-néha szédülni, néha elvesztettem az erőmet és sokat hányok.
-Értem hölgyem! Most vért veszek magától és ha megadja a számát rögtön értesítem ha megjön az eredmény.
Az orvos vett Kate-től vért aztán Beckett megadta a számát.
Másnap reggel Kate telefon csörgésére ébredtek:
-Halo itt Kate Castle beszél!
-Halo én dr. Anyton Sweat vagyok! Az a helyzet, hogy nincs semmi egészségügyi baja.
-Akkor mért vagyok ilyen rosszul?
-Majd elfelejtettem maga terhes! Várom magát ma reggel!-és erre letette.
Beckett szinte eszméletét vesztette amikor meghalotta hogy terhes. Ezek a gondolatok jártak az agyában: „Én terhes? Hiszen én nem is akartam gyereket! Valakinek elkelene mondanom! Meg is van Alexisnek! Ja de ő nem jó ö egyből elmondaná Rick-nek. Akkor Marthanak, de ő is elmondaná Ricknek. Megvan!!! Laninek!!- Kate gondolatait Castle szakította félbe.
-Minden rendben drágám?
-Persze! Azt mondta az orvos, hogy mennyek el hozzá az eredmény miatt. Így hát indulok is! Miután felöltöztem.
-Rendben drágám!
Kate az orvos előtt elment Lanihez.
-Szia Lanie!
-Szia Kate! Mi a baj? - Lanie már egyből tudta, hogy nincs valami rendben.
-Lani!
-Igen drágám!
-Terhes vagyok!
-Atya Úr Isten!!!!! Gratulálok Kate! Castle már tudja?
-Még nem.
-Akkor ideje lenne elmondani neki.
Kate elment az orvoshoz.
-Jó napot Kate Castle!
-Jó napot doktor úr?
-Kérem feküdjön az ágyra ultrahangot kell vennem!
-Muszáj doktor úr?
-Igen-a lány az ágyra feküdt és az orvos bekente a hasát hideg zselés trutyival-na keressük csak meg azt a kicsikét. Meg is van! Ha jól látom 10-11 hetes.
Kate ránézett a monitorra és elkezdte mondani:
-Ez az én kicsikém lenne! Olyan aranyos és olyan gyönyörű!
-Csinálok róla egy fényképet és 1 hónap múlva találkozunk és rögtön hívjon ha bármi baj is van!